Saturday, 18 June 2011
Saturday, 19 February 2011
MY BLOG HAS MOVED תופרת חלומות
חברים וקוראים יקרים. כרגע אני כותבת רק בבלוג תופרת חלומות
http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=shopper
מוזמנים!
עינבל
Dear friends!
find my posts at http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=shopper
find my clear stamps at artli.co.il here
thanks for looking
Inbal
Monday, 12 July 2010
ספינות קרטון ליצירה עם הילדים
IKAT BAG
LIER היא אם עקרת בית, שאוהבת את ריח הכביסה החמה והיבשה ולקפל אותה. היא נהנית להיות עם הילדים והכי נהנית להיות עם אביהם אחרי שהילדים נרדמים...
אה...
מוכר?
וקצת מעורר קנאה כי לי אישית אין שום סנטימנטים לריח הכביסה ולערימותיה היבשות. למעשה, אני ממש מומחית בשימור הכביסה היבשה והנקיה בערימות מסודרות עד שאני לבסוף מתפנה לקיפול. מה שהופך את הארוע לחגיגה מידית כי הילדים ששים לקפל. ומקפלים יופי, ד"א.
אז איפה היינו?
במיחזור הקרטון הזה שעוטף את חבילה ה30 ביצים ומגן עליהן מפני חבלות ושברים.
ובן אחד שמאוד אוהב פיראטים. כן, הבן שלי, זה שאם יש משהו שישמח אותו זה... כלי נשק חדש. חרב. רובה. כל מה שחשבתי תמיד שהוא עניין של חינוך. ובכן, טעיתי. זה אחוז בY ועובר בלי שום שינוי מאב לבן. לחינוך שלי יש רק את היכולת לעדן או למתן מעט את הY הזה.
שמתם לב פעם שכרומוסום Y מזכיר קצת צורה של חרב? (גם כרומוסום X אבל קצת פחות). כשיש לכם ילד שאוהב חרבות, אפילו מקל הופך לחרב בידיו. ואיך אמרו חכמינו?
IF YOU CAN'T BIT THEM - JOIN THEM
גם לילך רוכל אומרת אותו הדבר (ובכלל אני מאוד אוהבת את מה שיש לה להגיד), רק בלי הביט בהתחלה. ג'וין JOIN מלכתחילה. למה ראש בראש? יד ביד!
והנה תמונות שעשו לבן שלי תיאבון
והנה הספינה שהכנו הבוקר, וכעת משמשת כספינת פיראטים
ואת הבלוג המדליק ART PROJECTS FOR KIDS הכרתן?
הנה הלינק. בצד יש חלוקת פרויקטים לפי גילאים, מגיל גן חובה עד גיל 12 (כיתה 5)
ואני מזכירה לכן את הבלוגלידה שלי - עד רביעי בבוקר!
Sunday, 11 July 2010
יומולדת צבעונית מדי
מסיבת קשת בענן
מתןך הבלוג:
הכל מקושט בצבעי הקשת וככה זה נראה
ויש הוראות להכנת שרשרת פרפרים צבעוניים, שאני בטוחה שתתאהבו בה כי אני התאהבתי, ואפשר להסב את הרעיון לשרשראות פיראטים, פיות, נסיכות, כוכבים וכו'-
יש עוגה, שמבחוץ נראית ככה-
ועל זה אני אומרת, ואו, איזה יופי, נקלף את הבצק-סוכר-רעיל מצבעי מאכל, הרי ידוע לכל שצבעי מאכל למרות שנאמר עליהם "מאכל" לא ראויים למאכל כי הם מכילים את כל הEים המסוכנים שמשפיעים באופן מצטבר ומנזק על הגוף, על אחת כמה וכמה על הגוף הפגיע של הילדים!
ומבפנים... פששששששש
כבר אי אפשר לפנטז על קילוף צבעי המאכל!
וחומרי הבסיס של העוגה
אבל מצד שני...
טוב, אין צד שני. כאן בדיוק עובר הגבול מבחינתי. העמסת סוכר, שוקולד, במבות ושאר זבלני קיבה, ניחא. יומולדת. יאללה, בסדר.
אבל הבפנוכו של העוגה?
איכככככככככככס.
נכון שלא אומרים איכס על אוכל?
אז תשמעו את זה
לא אומרים אוכל על איכס
ובכל זאת, לא חייבים ללכת עד הסוף. יש שם הרבה רעיונות והדרכות מוצלחים.
ושלא תגידו שלא הזהרתי אתכם.
עינבל
Saturday, 10 July 2010
Rainbow Elfs
היום תפרתי שישה גמדים, בצבעי הקשת.
מחר, בקומונה יריד אמנים וירטואלי, אציג אותם למכירה וגם יצירות אחרות שלי!
וגם ארט דקאלים לקירות, בהזמנה אישית!
Tuesday, 6 July 2010
Monday, 5 July 2010
link party - look what I did מסיבת קישורים 7/2010
מסיבת לינקים היא אוסף של קישורים לנושא או רעיון מסוים, המאפשרת לבלוגרים להכנס לרשומה ולקבל השראה מבלוגרים נוספים.
זו חגיגה של ממש!
המסיבה תימשך ותישאר פתוחה להעלאת קישורים כשבועיים.
אני מזמינה אתכם לקשר לפוסט הכי מעניין שכתבתם/העלתם השבוע.
ולקחת את הכפתור שלי איתכם- לבלוג שלכם!
אני אתחיל בחגיגות שאני מצאתי!
ברכות לאילה 26 שילדה השבוע את שון!!! מזל טוב!!! והנה ארנק יפהפה פרי יצירתה.

מאמא מיסיסיפי - עם משחק לילדים שנקרא דגים דגים
