Saturday 27 October 2012

  באחד מהאמשים הגשמנו חלום כפול. חוות סוסים ומפגש פנים אל פנים עם yaelkana, בלוגרית מתפוז וחברה וירטואלית. כל הקיץ היו דיבורים על מפגש, ורק עכשיו, בסתיו, בזכות הילדים שלי (שמאוד אוהבים סוסים) אזרתי די אומץ לתאם.
ליעל ואלקנה יש חוות סוסים קטנה וסימפטית, צעד בשניים שמה. החווה המקסימה נמצאת במושב אחיהוד ולשם היו מועדת פנינו.
כבר בכניסה כשראינו את השלט, ליה התרגשה שהסמל הוא קנטאור. ליה בקיאה מאוד במיתוסים היוונים והרומים.


מקום ביתי, מלא צהלות סוסים ומשמח חיכה לנו


יעל קיבלה אותנו במאור פנים ושתינו מיד נפננו למשימה שלשמה התכנסנו. להפגש ולקשקש.
הילדים מצידם התחילו בטכניקה הידועה של "אמאאאאא" בשביל להחזיר את המיקוד למטרה שלשמה הם התכנסו. סוסים.

בחווה מטפלים בנערים בסיכון, או בעצם מלמדים נערים בסיכון לטפל בסוסים ולרכב עליהם. יש שם קסם, קסם אמיתי.
הנה קישור לכתבה שכתבה יעל לעיתון "רוח גלילית" בבלוג של יעל "חיים מחוץ לקופסא". תקראו. אני קראתי וזלגו לי דמעות של התרגשות.
חוץ מזה יש שם חוגי רכיבה למבוגרים, וילדים מגיל 9 יכולים ללמוד רכיבה ולהנות.
למזלי, לפנים משורת הדין ועם הרבה פרוטקציה (תודה, אלקנה!), הסכים אלקנה לעשות לשני הילדים שיעור ולא רק לגדולה, שהיא בת תשע.
אדם היה מוקסם מהסוס, טרזן


והגדולה היתה מאושרת מהסוס ג'פאר


אחרי שהם היו רכובים, הם יצאו לטיול באחיהוד

ואילו אני ויעל המתוקה סוף סוף הגשמנו את המטרה שלנו. אייס קפה משותף בחסות חלי גרופ (כרוב סגול, חלב 1%, וקופסת ההפתעות המתוקה שקיבלנו מיעל עם ממתקים לילדים וסוכריות מותר עבורי). להיפגש ולקשקש. זה כייף.

אח"כ חזרו הילדים וגם אני עזרתי קצת בחווה (והצטערתי שלבשתי את החולצה הבלתי מחמיאה הזו)

והתפנתי לצלם... אני אוהבת לצלם!
כאן אני מלטפת את הכלב צ'אנס שאוסף את העדר


וכאן תרנגול שקיבל בוק שלם, הוא נראה כל כך אותנטי...  LOL

ועוד תמונת חווה אחרונה חביבה, כי באמת היה לנו מושלם:

מושלם, נכון?

תודה לצוות "צעד בשניים" על בוקר של כייף בחינוך ביתי!
מומלץ!

עינבל

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails