Saturday 21 November 2009

cute as a cupecake



את הטובין שלהלן הכנתי עבור SHOULYHZO1


ראשית כל הכנתי ערכת תפירה, השתמשתיבבדי לבד 100% צמר בצבעים טורקיז, אופ-וויט וגם קצת ורוד, ובכפתורי וינטאג` שהיו של סבתא שלי. הקשחתי עם מפל את מבנה המחברת.
תפרתי גם "פרחי בד" לעיטור, וכן ארגתי (אריגת אצבעות, ילדה מתוקה בת 8לימדה אותי את הטכניקה המהנה הזו) את השרוך שסוגר את הערכה בחוטי רקמהתואמים.
המוטיב- קאפקייקס מתוקים.
יצרתי דפים בתוך הערכה שנפתחת כמו ספרון ומהצד נראית כמו ספר עם דפים בהירים.
כפולה אחת של דפים היא כרית סיכות בצורת קאפקייק ובפנים מנת גלידה שהיאבעצם כיס למספריים (יש גם צ`ארם של מספרי תפירה עליה בכדי להבהיר את כוונתהמשורר).
בכפולה השניה יש שרוך לכפתורים עם כמה כפתורי וינטאג`ובפנים כיס לחוטי רקמה וחוטים. היה לי חשוב שזה יהיה לשולי שימושי ויפה,שכל פעם שהיא תפתח את זה יתחשק לה להשתמש בזה!















וזה החלק השני- מחברת גינה, כרטיס תואם ושקיק אורגנזה עם זרעי תורמוסים שכעת צריך לזרוע.

כרכתי אותה בבד ירוק צבוע סגנוןווש, עליו חיברתי כיס טורקיז עם פרח לבד עבה ירוק בהיר, והכנתי כרטיסתגית מתגית של גרביים אורגניות (יש דבר כזה).
בשקית אורגנזה קטנטנה הכנסתי זרעי תורמוסים כי קראתי ששולי מאוד נהנית מגינון.
בתוך המחברת עצמה יצרתי נושאים עם מידע מתאים (התחלתי, שולי תמשיך)ועיטרתי באיורים ושירבוטים בעט שחורה, וצבעתי בצבעי עיפרון אקוורל.
כךיש שם מדור צמחי מרפא בגינה הביתית (אחת ההרצאות/חוגי בית שלי- מזמיניםאותי ואני עושה הדרכה של צמחי מרפא בחצר ובסביבה- מה שאין בסביבה דואגיםשיהיה בגינה, ארון תרופות שלם אפשר שיצמח בגינה) ובו מצוירים כל מיני צמחימרפא, ועל כמהמ הם כתבתי כמה מילים, שימושים וכו`.
פרק על עצי פרי, על עונתיים וכו`.
בכל פרק ציירתי וצבעתי איורים תואמים.
קיוויתי שזה יהיה שימושי, לתעד מה פורח בגינה בכל עונה, מתי הפרי היה בשל, וכו`.

כריכה קדמית כולל הכיס והכרטיס-
הכרטיס עשוי מתגית של גרבי המפ מצויינות שקניתי לי. אני תמיד שומרת תגיות יפות. ועליו החתמתי וציירתי.




והכריכה האחורית מבפנים-


מקווה שאהבתם!
עינבל

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails