Sunday 13 June 2010

מכתב ומתנה מפיית השיניים

מזל טוב! השן הראשונה נפלה!

המכתב:


ליה, תודה שהשארת לי כזו שן יפהפיה!!!

השן שלך היא הנקיה ביותר והמבריקה ביותר שקיבלתי

כל השבוע!

אהבתי את מכתבך, תודה שכתבת לי!


המשיכי לצחצח את השיניים כל יום, בבוקר כשאת מתעוררת ובערב לפני שאת שוכבת לישון,


ואני אהיה הפיה המאושרת ביותר בעולם כי כל שיניים יהיו יפות ומבריקות כמו זו, הקטנטנה הראשונה.


לשתי השיניים הקדמיות שלך יש עוד קצת זמן עד שיפלו, ובינתיים הבריקי אותן עבורי

אכלי פירות וירקות, כדי שהשיניים שיצמחו לך יהיו חזקות ובריאות.


אני מתרגשת מאוד לכתוב לך, ליה!


אני מקווה שתאהבי את המתנה המיוחדת ממני. הלילה, כשהתבוננתי בך ישנה הזכרת לי את חברתי פיית המימוזה. גם לה יש שיער ארוך וגלי, וגם היא מחייכת מתוך שינה, כמוך.


החלטתי לתת לך מתנה שנשאתי אלייך במיוחד מחוץ לארץ, מפרובנס, אזור יפהפה בצרפת הרחוקה



המימוזה מכונה "שמש חורפית" ומפיצה ריח צהוב, מלכותי וקסום.


ביחד עם צמיד ועגילים מפנינים וקריסטלים, כי שיני החלב הן ממש פנינים יקרות עבורנו הפיות,


הבושם הזה יעטוף אותך בניחוח פריחת המימוזה.


שלך, שן-חלב, פיית השיניים.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails